5 tipů, jak vytvořit efektivní reklamní banner

1. Šetřete s textem

Hlavním důvodem, proč vytváříte banner, je předat sdělení návštěvníkovi stránek, na kterých se banner zobrazuje a motivovat ho k akci. K tomu vám postačí pár trefných slov.

 

2. Volte čitelné a velké písmo

Pamatujte si, že máte jen pár vteřin na to, abyste upoutali čtenářovu pozornost. Použijte proto čitelné, velké písmo, které se dobře čte. Volte ho však s ohledem na velikost banneru.

 

3. Vybírejte adekvátní obrázky

Co říkáte lehce oděné modelce s vysavačem v ruce? Pokud chcete do obrázku umístit objekt, který s promovaným produktem nebo službou příliš nesouvisí, je otázkou, zda si čtenář nezapamatuje spíš tu část obrázku, která není předmětem propagace.

 

4. Vyzývejte k akci

Jak? Umístěte do banneru tlačítko s výzvou „Zaregistrujte se“, „Přečtěte si“, apod. Tím přimějete čtenáře k akci a zvýšíte tak šanci kliknutí na reklamní proužek.

 

5. Upozorněte na omezenou nabídku

 Upoutejte pozornost upozorněním na omezené množství, slevovou akci nebo jedinečnou nabídku vaší služby. Opět tím zvýšíte efektivitu banneru.

 

Potřebujete vytvořit banner rychle, jednoduše a zdarma? Webonio Art to umožňuje. Stačí se zaregistrovat.