Proč segmentovat uživatele pro newsletter

Základem moderního emailového marketingu je personalizace. Pokud máte databázi složenou z různých skupin uživatelů, bude potřeba vytvořit pro každou skupinu jiný newsletter. Jedině tak mohou být newslettery efektivní.


Příklady skupin kontaktů

·         Ženy/muži

·         Všichni co stáhli ebook

·         Všichni co nakoupili jednou

·         Všichni co nakoupili televizi

·         Všichni co nakoupili vysavač

·         Všichni co nakoupili víckrát

·         Všichni co se registrovali do newsletteru

·         Všichni co se přihlásili do soutěže

 

Email, který už na první pohled vypadá, jako hromadný a reklamní, nikoho neosloví. Naopak. Spousta odhlášení z přijímání newsletteru pramení právě díky tomuto typu mailů. Pokud ovšem dokážete email přizpůsobit příjemci na míru, může být email velmi účinným nástrojem marketingu.


Výhody

-         Personalizovaný email působí daleko důvěrněji

-         Má pro příjemce vyšší hodnotu

-         Lepší konverzní poměr